15 februari 2011

en totalt vanlig dag. hade matte på morgonen,jag och Espri kom lite sent men allafall, vi har börjat med fuktions räkning typ och det är inte det lättaste eftersom man aldrig har gjort det förut,helt nytt liksom, och nya saker är inte lätt från början, brukar det inte vara.
sen hade vi gymnastikprovet ju, 12 frågor, tog 10 min att göra, tror det gick bra!
sen vare ju lunch, svensk mousaka. på rasten kolla vi klart på "never back down" och påbörjade att kolla på "pocahontas". det är ju självklart jag som har kontroll över filmerna. tur det :)
sen hade vi engelska, till halv 4, då vi fortsatte jobba med Indien. just det,varje grupp skulle skriva 25 glosor till sig själva, haha. man fick dock inte ta enkla ord.. så jag var såklart den som skötte glosorna i vår grupp. ska öva på det senare. för trött för det nu. ;)

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Mollie

Du är så duktig!!

2011-02-15 @ 18:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0