17 februari

Hade Administration hela dagen idag, alltså från 8.20-13.50. med pauser såklart.
på lunchrasten kollade vi klart på pocahontas, och när det var typ 2 min kvar av filmen så kommer dryg-Adam in och förstör, drar upp skynket som gör så det blir bra bild, och sätter suddet på tavlan, så den är liksom i vägen för filmen.. ni kanske inte förstår vad jag menar, men han var allafall dryg som vanligt, så jag börja tjafsa med han, hah. har aldrig längtat efter en lektion så mycket som jag gjorde då...
När skoldagen var slut så drog jag hem och dushade, snart ska jag åka till täby, om sisådär en halvtimme, ska göra synundersökning och aktivera mitt kort. :)
dessa hade jag förut, men min väska vart baxad och dom låg där i, det var typ läänge sen, våren 2010 kanske?

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: mollsan

Sööööt!

2011-02-17 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0