älskar dig bebis

kom hem runt 12 idag och så hälsar jag på min fågel, och så ser jag att hon är smutsig på sin näbb så jag undrar vafan det är hon har ätit. så ser jag att hon blöder ur rumpen, stackare. så jag blev jätte orolig och ledsen.
så försökte vi få tag på en veterinär men typ allt var stängt eller så har dom inge hand om fåglar, men tillslut hittade vi en akutmottagning som kunde ta emot oss, så då åkte syrran och pappa dit, typ i stan. så nu är dom där.
hoppas hon klarar sig älsklingen, hon är så unik och underbar på alla sätt, finns ingen fågel som är som hon, för hon är typ som en hund nästan. väldigt speciell är hon, det tycker alla som har träffat henne. ber till gud att hon blir bra, min bebis, mitt liv, sötnosen. hon får inte försvinna,inte än,inte nu, hon ska leva minst 10 år till, SÅ ÄR DET BARA!
Sitter här och är fett orolig och ledsen och bara hoppas att allt löser sig..♥
älskar dig för alltid Dasha, du lyser upp min dag. du är min sol.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Wilma:D

Sjukt fin blogg!

Allt bra?

2011-03-01 @ 17:33:51
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0