är inte den bästa

jag är fan inte bra med att plugga, men försöker allafall. har ju prov imorn i företagsekonomi imorgon på kapitel 5 och jag har inte ens öppnat boken, orkar inte.. men fan efter detta inlägg borde jag fan stänga av datan och bara lägga mig i sängen och läsa skiten ur mig men vi får se hur det blir med det då,det är ju bara att få det överstökat?
är trött hela fucking tiden,får damp på det för övrigt,man pallar ju fan inget alls!
åkte ju till täby och gissa vem som är på tåget då? jo min syssling Marcus, så det var ju skönt, då slapp man åka själv. sen när jag kom fram så gjorde jag ju min synundersökning dåra, gick bra. sen valde jag ut brills och så, sen var jag tvungen och vänta på pappa i typ en halvtimme så han kunde betala för dom,en aning drygt,speciellt utan sina hörlurar...kommer få brillsen om en vecka kankse.
sen köpte jag en present till Madde och även en ring till mig själv.
har nyss ätit middag,fett mätt!
min syssling,jättegammal bild från när vi åkte ut med båten en sommardag,typ 2 år sen.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0