äsch det skitsamma

haha rätt lyckad lörsag ändå fast man typ inte gjorde nåt då, orkade inte dra nånstans ändå då det var typ -18 grader fifan! vem orkar då undar jag?
så jag kollade på melodifestivalen och sötnosen Eric Saade gick vidare till final med hans superbra låt "popular". skitbra låt och skitsnygg kille, vinn hela skiten då!
sen kollade jag ett till avsnitt av "hemliga prinsessor" innan jag och pappa begav oss mot arlanda för och hämta upp syrran. haha snacka om att hon blev glad över vädret, eller inte! klagomål som fan kom ut ur hennes käft.
kom hem,åt min kaka, som var grymt god förövrigt, kom förbi och smaka vetja!
fick 2 presenter av gullungen och det var en ring och ett halsband. som ni får se här och nu :)
snygg-Eric som gick vidare, you go boi
halsbandet, fin va?
nu tackar jag för idag, godnatt på er!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0