fortsättning på lördagen

Efter jag och Sabina hade ätit så mötte Josefine och hennes 2 kompisar upp oss, eller rättare sagt de stod utanför min dörr. så vi gick till Josefine,kröka lite smått i Jossans husvagn, innan vi drog vidare, skulle till Vigbyholm för det var tydligen fest där, så när vi är i roslags näsby så ser vi en man på 44 år,så frågar min kompis om han visste om det fanns någon affär som var öppet eller nåt för hon ville kissa, men då sa han att de inte fanns, men så börja vi prata med han, han väntade på en taxi till hägernäs, och så erbjöd han oss 5 tjejer att vi kunde åka med eftersom vigbyholm ändå låg på vägen dit. det fanns inte plats i en bil så vi delade upp oss och satt i två olika, han betalade 130 kr för oss, skit snäll grabb det där! så vi slapp stå i kylan och vänta på tåget. men så när vi är framme ringde vi killen som var på festen men han va fan för full för att fatta vad han ens gjorde, så han kom aldrig, så då börja jag smsa annar folk och se vad dom gjorde, så sa Karim att han var på krök i åby (där jag bor) och sa att vi kunde komma, så det gjorde vi. det var rätt trevligt, men hans mamma kom hem typ kl 2 och lackade, så drog alla.
sen skulle vi sova i Josefines husvagn ju, men det var så jävla kallt där inne så man typ dog, lika kallt som ute var det, sov med mjukis och tröja och shit men inget hjälpte liksom?! så efter två timmar av skakande och frysande så bestämmer vi oss för att gå in och sova i huset för vi palla inge mer asso.. ja ni kan ju fatta varför. haha
så vi alla sov i hennes systers rum förutom Jossan som sov i sin säng. så vart det bättre sen.
Josefine
Sali och Sabina
Sabina vart trött, och Jossan va kåt

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0