Lill-lördag

Haft info B tills lunch, då jag oxå redovisade. vart godkänt,nice.
efter lunch så hade vi företagsekonomi A,sen slutade vi, då drog jag och köpte choklad.
sen mötte jag upp Mollie och så väntade vi på bussen, med massa grabbs vi känner,så var den en tant som börja prata med oss, gulligt. sa något om bortskämda söta pojkar,mormors pojkar, haha.
på bussen så såg jag mina sysslingar,Madde och Marina. busiga frön dom där!
när vi kom fram till Mollies mamis hus, så gick vi ut med hennes hund, söta Angie. sen bakade vi chokladbollar.
sen kollade vi på grymt gamla bilder jag lagt in på datan, som jag tagit med min mobil, som jag fick sommarn 2008, har fortfarande kvar den, hehe. fick oss några goda skratt där va. eller vad tycker du Mollan?
sen kom hennes mami och hon skjutsade oss till centrum,så snällt! då slapp man ju lite kyla ;)
bjuder på en gammal bild på mig och Mollieboll. enjoy

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Mollie

Det var så himla myyysigt!! Söta duuuududududuuu!!! <3 <3 <3

2011-02-10 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0