Lördags

i lördags fyllde ju Madde 18 år! så Sabina ringde och väckte mig 10 kanske, sen  kom hem till mig typ kl 11 och så fixade jag mig och så stylade jag henne lite oxå hihi, tycker sånt är så kul. Sen så drog vi till Madde, hos hennes padres house i hjälmsta. så var henens släkt där och så oxå, så vi fikade, och sen så öppna hon och hennes syster Anna presenter (de firade samtidigt). Av mig fick hon ett grått pärlhalsband och en matchande ring till det, haha hennes syster Sofia hade oxå en sån ring fast annan färg. och Madde och hennes syster Anna hade gett varann likandana knästrumpor fast i olika färg, kul! av Sabina fick hon rosa fina glas. skitfina verkligen!
tog typ en timme att öppna alla presenter. Men vi var där från kl 2 till halv 7 typ, sen drog vi hem till mig och åt middag, pasta med kött.  Just det, pappa hade hämtat mina glasögon oxå, så nu har jag dom :)
födelsedagsbarnet
Sabina
mina glasses

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0