måndag

ska ba gå igenom allt tråkigt som hänt idag. började 10.00 med företagsekonomi A,sen vare lunch. chiken kebab med ris och sötsur sås, supergott!
sen på lunchrasten jag satte på filmen "never back down". vi hann inte se klart hela, men nästan så. ska kolla rsten tomorrow.
sen det var klassråd, då vi valde Individuella val, jag tog kommunikation och engelska B.
Efter det vi hade engelska, vart indelade i grupper. jag hamna med Hampus,Marcus,viktor och Madde. vi ska jobba med engelsktalande länder, vi fick Indien. Me like!
sen slutade vi, då drog jag hem, kolla simpsons och family guy sen jag somna en stund innan maten. nu jag har ätit, det vart kycklingsallad till middag. skulle vart med Jenni nu, men hon svarar ju inte när man ringer....

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0