sådärja

det är ju klart som fan att Daria duschade med mig,mihihi.jo fast hon ville inte ut från sin bur först så då lockade jag henne med en gurkbit och då jävlar kom hon ut. det är så mycket mysigare och duscha med henne ju.
Oj vad sömnig man blev då.. som om jag inte vart det hela dagen, som om jag inte alltid är det,haha. ska skriva ett sista inlägg om idag sen blir det bädden.. Matteprov imorgon oxå, yeye. har precis fått en ny lärare. och så ska vi redan ha prov..har bara haft 3-4 lektioner då det bara varit genomgång..vi har inte jobbat i boken eller nåt.. och så ska vi redan ha prov?! vafan är det här.. hinner inte riktigt med. + att vi ska ha redovisning på info B oxå...
nä nu vill jag inte vara med längre.. :(

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0