söndag den 13onde

Medans vi ändå är inne på det har 13-saken så vill jag bara påpeka att det blir bara en fredag den 13onde detta år och det är i Maj.
Nu över till vad jag haft för mig idag. Jo mina föräldrar dorg ut på en långprommis och en stund senare får jag ett oroligt samtal från mi padre som säger att jag genast måste ta vårt gamla bröd och gå ner till dammen, för de finns massa hungriga änder där som vill äta!
Så då ville man ju inte vara elak så jag gjorde självklart det, fet var ju fint väder och allt, plus att jag är en riktig djurvän så varför inte? alltid bra och göra goda gärningar.
Och tro mig, dom där änderna var rikigt hungriga!
när vi kastat allt bröd så gick vi till Ica och köpte wok till middagen, då träffade vi även på vår granne, så hon gick med oss när vi gick hem.
det roligaste var att när vi började laga mat så inser pappa att det inte fanns någon vispgrädde, så han var tvungen att gå ner en gång till centrum! stackarn :(
såhär glada var dom när jag kom med bröd!
Hungriga änder
mamma,granne,pappa

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0