svart djupt hål

Kollade på Tyrashow, Ellenshow och Oprahshow idag. Haha jävla massa shows.

Men iallafall, och på Oprahshow så var det ett par föräldrar där som gästade, deras 3 barn hade dött i en bilolycka, 2 tjejer och en kille, alla under 5 år. Det var så sorgligt!

hur ska man som föräldrar kunna klara va en sak? måste vara sjukt obeskrivligt  jobbigt.. förlora inte bara 1 barn, utan alla sina söta små ungar...Dom som betyder allt för en, som är ens liv.  Kan inte ens tänka mig smärtan...

Men allafall, efter 3 månader bestämde dom sig för att skaffa barn igen, för det var så tomt utan några barn i deras liv. Det vart trillingar, 2 tjejer och en pojke.. MIRAKEL ELLER VAD?!Sjukt starka människor det dära,beundrar dom. jag vette fan om jag skulle klara't. Jag är nog för svag för det.



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0