tjaa bloggen länge sen senast

tjena tjena kunde inte skriva igår för mitt internet var fuck.. so im just gonna tell u now what i've been up to.
okej men igår så var vi ju lediga, så då gick jag upp typ 11, varav Madde ringde mig och fråga om vi skulle dra till skolan och käka lunch där, eftersom det var pannkakor, så det gick jag med på, haha varför inte liksom?
så det gjorde vi, sen drog jag hem igen och dushade, då Sabina ringde och sa att hon var framme, så jag hoppa ur dushen med balsam i håret och öppnade dörren till henne sen så gick jag och dushade klart haha.
sen så fixade jag mig och vi bestämde oss för att åka till Täby Centrum, så det gjorde vi, jag böt ut min ring från ur&penn. sen kom Madde oxå, så vi var där, sen innan vi åkte hem så åt vi cheeseburgare på mcdonalds.
Kom hem och gissa var det var till middag? jo pannkakor haha, juste Sabina åt hos mig oxå.
typ pannkakaksdagen eller nåt vafan.
ringen jag hade först
ringen jag bytte till

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0