1 bit

ni vet såna där dyra mjukis overaller alla har? ja jag pratar om ONEPIECE.
förstår inte varför dom ska kosta så mycket och att folk lägger ner typ 1500 kr på en mjukis overall som man ändå bara har på sig hemma så det är inte många som ser att man har en ändå. haha. så om man köper de för att den är "snygg" eller för att "alla andra har en", då är det fett onödigt eftersom ingen ändå ser det. Men har inget emot dom för övrigt. dom är väl schyssta. Sen finns det självklart liknande som inte är lika dyra, de är bättre :D
Här är jag i Mollies mjukis overall. så snygg jag är oxå..

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Snuttis

Haha det där är ju inte ens en äkta? :P

2011-01-13 @ 15:24:17
Postat av: Mollie

Den kostade 99 kr på bikbok, :P

2011-01-13 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0