6 jan

Idag så har vi haft gäster, våra sysslingar, alltså pappas kusin med familj, och dom har två små flickor och en son. Marina (10 år) och Madeleine (6 år) och Markus (18 år). aa fast Markus var inte här ens, tänkte bara att man inte skulle utesluta han från familjen.
Men vi åt god mat så klart och dom har ju så himla mycket energi oxå så dom skulle ju göra något hela tiden. ingen lugn stund på långa vägar.. så man kan väl säga att energin tog slut rätt fort.. om man jämför med andra dagar då man bara har slappat. då är man ju så jävla rastlös!
men så det var väl nyttigt att dom kom antar jag. dom visade upp en dans dom hade lärt sig,så sött!  Så skulle vi dansa med dom, leka charader,locka håret, sen platta det igen,sminka dom, u name it! och den äldsta tjejen har redan börjat tänka på sin vikt.. läskigt ju...
när dom hade dragit hem så kolla jag och mina syskon på World Trade Center filmen som gick på tv. så jefla bra!
men gud nu är jag så trött, tror jag somnar när som helst, godnatt!
En 3 år gammal bild på mig och Madeleine, så jävla het man var back in da days!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0