det heter D.A.M.P

Okej ska förklara nu varför jag har det! jo läget är ju såhär att det är lov och lovet är ju fan slut snart.. och jag vill utnyttja de så mycket jag bara kan., men grejen är att imorgon vet jag ingen, absolut ingen som jag kan leka med och det frustrerar mig en bit.. för jag har super mega mycket energi och jag vill göra något nu nu nu!
okej nu när jag fått det sagt så ska jag säga att idag har jag faktiskt varit med Ronja, hon kom hem till mig och sen gick vi ner till centrum, köpte popcorn,chips och dill. sen kollade vi på film, "shrooms", en skräckfilm, psyk asso..sen så gick vi ut och lekte lite i snön när hon skulle hem, fast vi glömde göra snö änglar :(
jag kom på en sak, jag har blivit som ett litet barn igen, för jag är så rastlös..
jag och Ronja

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0