DISNEY

Gud vad jag bara älskar DISNEY!! kollade på Hercules, törnrosa,tummelisa,snövit,askungen och sanningen om rödluvan för några dagar sen. sanningen om rödluvan är någon animerad komedi film typ. inte vanliga rödluvan alltså.
men nu har jag laddat ner ytterligare massa som ska ses. Dumbo, Bambi 1 och 2, skönheten och odjuret, aladdin, svärdet i stenen, + vägen till eldorado. men det är inte Disney men ändå.  Så det ska jag göra inom kort!
har nyss käkat glass och kollat på en film som gick på tv, nu ska jag borsta tänderna,välja kläder till imorgon och sen lägga mig till sängs. nu laddar jag ner ännu mer disney. har 101 dalmatiner, Alice i underlandet, Peter pan, prinsessan och grodan och askungen 2 på gång nu.  hehe jag säger ju det, jag ♥ Disney

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: THE FABOLOUS LIFE OF LILLMICKAN

Det kommer ju snart en ny disneyfilm, Trassel! Ska du se den? :) ÄLSKAR DIN BLOGG!

2011-01-12 @ 23:58:47
URL: http://technodrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0