NUDÅ

har nyss käkat middag, det vart pastasallad.
Men nu ska jag kolla på Ana Gina show på datan, kul!! sen kanske man ska plugga lite inför provet imorgon?
men det är så jävla svårt att plugga till det för det är liksom Word övningar på datorn, så jag förstår inte riktigt hur man ska plugga. :(
aa men det löser sig nog får man hoppas!
gillar bilden, vet inte varför för jag är inte speciellt snygg på den eftersom man ser ut som ett spöke, men tror det är positionen, lite modellaktig typ.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Carro

ja jo... men det är sällan det blir så perfekt om man har en sådan relation med någon... alltid någon som blir sårad men det finns ju möjligheter ofc... jag tor att det viktigaste om du skulle ha det med någon är att du inte känner dig utnyttjad... åh oh boy´s varför bryr vi oss så mkt haha <3 :)

2011-01-21 @ 12:42:25
URL: http://itsworking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0