nyår var great

åh åh åh säger jag bara! det nya året fick en så mycket bättre start än förra året!
mötte upp Mollie,Espri och Hanna i vallentuna centrum och så begav vi oss mot Sara Lundberg, där vi träffa alla andra, typ alla skulle iväg till lokalfester i näsbydal eller gribbylund men jag och mina vänner drog till Victor som bor i täby kyrkby typ. så det var bara vi där hemma hos han, rökte vattenpipa och hade det mysigt. sen efter tolvslaget så mötte vi upp grabbarna, Nyman,Tegen,Ibbe,Paxen och Thomas :)
så fortsatte vi ha kul helt enkelt, sen åkte vi hem kanske 4 eller nåt, höll inte riktigt koll på det.
såhär såg man ut, nya smycken och klänning, syrrans kompis fixade mitt hår.
Ronja och jag
jag och Mollie, nyårspuss
victor som vi var hos
vädret var ju lite jobbigt
jag och Espri härmar Justin Bieber
Hanna sover
och så mötte vi upp grabbarna
kärleksparet

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0