right now

kollade för en halvtimme sen på konferans resan med syrran coh käka min äppelpaj. blondinbella var med haha! men det var ett kult, lite halv knasigt program sådär. men nu ska jag hopp in i dusch, kankse fågeln får joina mig, sen blir det väl att jag kollar på "svärdet i stenen" eller kanske bara på tv program, typ "how I met your mother" eller "2 and a half men". men vi får se helt enkelt. asso det blåser satans mycket ute ikväll! typ storm! men har märkt att man ser asfalten ute nu, mer än förut allfall. så det är vi glada för! börjar bli lite varmare känner jag :)
men nu drar jag puss!
måste förbereda mig mentalt inför skolan imorn.. vi får se hur det går med det.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0