tisdag 25 jan

idag har vi bara haft info & layout B och gympa. och på gympan så drog vi ner till gym&sim och skulle simma, så det gjorde vi. vi hade vikare för båda gympalärarna hade ju brutit något ben i kroppen. den ena hade brutit armen för hon ramla när hon gick uppför trappan och den andra brutit benet när han sprang och så halkade han. rätt komiskt om man får vara ärlig. Men synd om dom ändå ju. men vem fan är ute och springer i januari? då är man ju osmart, så halt som det är. då får man ju skylla sig själv. och att bryta armen när man ramlat för en liten trappa? då är man klantig.
men allafall, vi simmade 30 längder, och man vart typ trött efter 4. jag skojar inte. 28 bröstsim och 12 ryggsim.
kände sig jävligt duktig efteråt ;)
slutade kl 2, då drog jag och Espri och köpte choklad,sen drog jag hem. har nyss käkat upp den och kollat på "Jims värld" och sen på "O.C". Ja, det har börjat sändas om igen på tv, hur mys är inte det?? :D
choklad, mumsigt

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0