TODAY IS A FRIDAY

Idag är det ju fredag och på fredagar brukar man väl ha kul. har tagit det lugnt hela 2011 som det gått 21 dagar på, så känner att det är dags för mig att släppa loss snart!
ska nog dra till Joel och umgås där med massa folk.
Min syster ska åka till Spanien imorgon med klassen så just nu så packar hon, hon ska åka typ 4 på natten och hon vill att vi alla ska vara vakna då. haha den tösen, hon ska fan vara borta i en månad. det är lång tid men det går snabbt. :)
syster och jag i Ukraina för drygt 3 år sedan.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Carro

wow, det låter ju awsm :D!!! fan vad nice... ja gudja det tror jag. beroeendet är stort i guess. :D

2011-01-22 @ 13:09:29
URL: http://itsworking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0