today

idag så bakade jag äppelpaj, sen skulle jag möta upp Madde och Sabina så det gjorde jag, sen när vi kom till min dörr så hade brorsan låst med 2 lås och jag har inte den andra nyckeln så vi kom inte in. han är en riktigt jobbig jävel ska ni veta..någon som vill byta? så allafall stod utanför ett tag och föröskte komma in, och det gjorde vi i drygr en timme.. så vi stod ut ei en timme i vinter vädret och han bryr sig inte ett skit! så jävla självisk han är!
men vi bestämde oss tillslut för att dra till biscotti och ta en fika, eller det var bara Madde som tog en latte. så vi satt där istället och hade det trevligt, sen drog dom och nu är jag här hemma  med fågeln som sällskap.
Fack skolan börjar imorn oxå :( 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0