10-11 juli

Söndag - Åkte tidigt på morgon (runt 09.30) till Nyköping för Julle är ju där på läger så han var tvungen att va där tidigt på nån grej. Så då gick jag och hans mamma till lägenheten där han bor och sov vidare. Sen när han var färdig med sin grej så drog vi och åt i hamnen, sen så badade vi, sen åt vi glass och jag kleta ner han litegrann med glass. På kvällen så kollade jag och han på en film som heter "City of Ember". Den var väl sådär...Så sov vi ju självklart över där.
Måndag - Jag och hans mamma vaknar, så åker vi någonstans och käkar frukost, sen letar vi upp Julle och så säger vi hejdå till han, sen åker vi hem. Var hemma kl 17-18 nångång. På kvällen träffade jag Sofie och vi drog till centrum och köpte lite gott sen satte vi oss på en bänk utanför vår skola och käka upp det vi hade köpt. Sen gick vi och hämta Sofies systemkamera och så tog vi lite bilder innan hennes batteri dog. Sen träffa vi en mysig katt oxå. Sen träffade vi Jenni som har varit i Hedemora så satt vi ute och snacka massa.
glass, min till vänster, Julles till höger.
bada.
kladdig grabb
Sofie tar kort.
Hon hoppar även från en bänk.
En bild som Sofie tog dåra.
mysig katt vi träffade.
jätte gosig verkligen!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0