fredags 15 Juli

Jag och min papi åkte och hälsade på käre Farfar, vi satt och kollade på speedway VM. Sverige kom till final tillsammans med Australien. grattis! Sen åkte jag och pappa till WILLYS och handla och sen till El-giganten och kollade lite, vi hitta en mobil vi ska köpa till mig, den fanns inte just då, så vi köper den när den kommit. När jag kom hem så träffade jag Sofie. Sen drog jag hem och käkade soppa och efter det så gick jag och Sofie ner till centrum, jag köpte hallonsoda och hon köpte sockerdricka och choklad, så satte vi oss utanför vår skola och chillade. När jag kom hem så kollade jag och syrran på "the adjustment bureau". Den var bra faktiskt.
Sofie och hennes katt.
våra drickor.
röd snopp med bubbelsperma.
vi spelade tre i rad. jag förlora hela tin.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0