onsdag 27 juli

Åkte in till stan med min familj för och köpa grejer till resan, jag köpte flipflops,rosa strandklänning,en ring och bikini överdel. Sen när alla butiker hade stängt så åkte vi till donken i Hägernäs och käkade. Sen på kvällen så drog jag till Mollie där även Jenni,Espri,Paxis,Tegn,Thomas och Linus var. Vi hade trevligt,rökte vattenpipa,åt popcorn,lekte lekar och drack lite och sen så det roligaste men sorgligaste, min fyllning jag har på tanden gick av..och jag fick PANIK! haha.
bikini överdel från Lindex.
flipflops från Stadium.
Strandklänning från Gina Tricot.
favoriten. Gina Tricot.
Thomas och Jag.
Mollie, Paxis och Tegen.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0