onsdag den 13 juli

Idag har jag och min familj åkt in till Täby för att fixa pass. Så det gjorde vi. Jag blev hur ful som helst, typ kollade inte ens in i kameran, ser ut som jag är skelögd... men men hur många bilder man än tar så blir man lika ful ändå så jag lät det vara som det var. Sen så gick vi in till Centrum och shoppade lite, eller lite och lite, fram tills stängning.
Från H&M fick jag med mig 5 st string,2 klänningar,bikini,2 strumpbyxor,mascara och läppglans. När jag går ut från H&M så piper det om min påse,hon hade glömt larma av..så typiskt. Men allafall från ur & penn fick jag med mig 2 halsband, jävligt häftiga faktiskt, endast 60 kr för båda,älskar att det är sån rea överallt! Sen fick jag med mig 1 par rosa lego örhängen från Glitter för endast 30 kr (utan rea). Sen åkte vi och käkade vid Ica stop,där det finns en thairesturang typ. Efter det så åkte vi och hälsade på Farfar en stund. Sen har jag pratat med min älskling resten av kvällen. Så upptäcker man när man kommer hem att hon från H&M även glömt larma av trosorna.. Så min pappa fick sitta och pilla bort det där jävla larmet.. åh irriterad man blir.
såhär såg jag ut.
bikini jag köpte, 30 kr per del. H&M
blå strumbyxor 10 kr. H&M
mönstrade strumpbyxor 30 kr. H&M
lego örhängen från Glitter, 30 kr.
2 halsband från ur & penn. 30 kr styck.
mascara 50 kr, läppglans 10 kr. H&M
5 st string 99 kr. H&M
blommig sommarklänning 75 kr. H&M
klänning 75 kr. H&M

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0