tisdags och onsdag

I tisdags(igår) satt jag hemma hela dagen och hade pisstråkigt men på kvällen gick jag och Sofie och köpte choklad i centrum och sen gick vi till Jenni och satt ute på hennes balkong och chillade. Snackade massa minnen från förra sommaren och kom på att vi gjorde så mycket den sommarn och  denna sommar.. typ inget. VÄDRET SUGER JU SÅ DET KANSKE FÖRKLARAR EN DEL!!! Men det var lika mysigt som alltid och bara umgås och snacka massa.
Idag (onsdag) så har jag varit utanför Jennis hus och solat med henne,Sofie,Johanna och Mollie. FÖR IDAG VAR DET ÄNTLIGEN SOL! FÖRSTA GÅNGEN PÅ JÄTTELÄNGE! snacka om att jag var lycklig! Men sen gick jag Mollie och Sofie hem och då gick vi förbi centrum och köpte lite gott,Sofie köpte choklad, Mollie likaså och jag köpte ostbågar och godisremmar. kände för och va lite different, haha eller? Men eftersom farfar fyller idag så åkte jag och min familj, (utom syrran) och hälsade på honom. Men nu ska jag se "awake" med brorsan. vi hörs!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0