Torsdag 14 Juli

Idag åkte jag och grabbarna i familjen till Farfar och hälsade på. Vi satt och kollade på något naturprogram, det var faktiskt jävligt intressant! Sen ringde älskling mig så jag satt och prata med han ett tag oxå. Sen blev klockan middagsdags så då åkte vi hem och käkade. Efter jag hade ätit och duschat så drog jag och mötte upp Jenni och så stack vi till Espri och tog det lungt. Himlen var otroligt vacker! Då satte vi oss på balkongen och tog lite bilder på den.
Sen kollade vi på "Transfomers". Den allra första filmen alltså. Men Jenni sov genom hela filmen, trötter. När filmen var slut så var kl 02.30 så då kände vi att det var dags att dra hem, så det gjorde vi. :)
vackert!
Espris söta katt Texi.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0