lördag,söndag.

LÖRDAG - I lördags var jag på en liten släktmiddag i Näsby park. Så efter middagen så gick jag och Carina ut på en promenad, så kom vi till stranden som ligger där, och då såg vi jätte söta ankungar som låg och sov och deras föräldrar stod och vaktade, tog några bilder och tittade på dom ett tag sen gick vi vidare, så kom jag på att vi kunde gå till Hägernäs, jag bodde där innan jag flytta till vallentuna, vilket var år 2005. Så jag har inte varit där sen dess så tänkte det kunde vara kul och se. Så vi gick dit, tog typ 45 min kanske och gå. Men de var riktigt kul och se, man fick massa flashbacks liksom. Men sen vart det tårta så min snälle pappa kom och hämtade oss därifrån för vi orkade inte gå tillbaka haha. Så åt vi tårta och umgicks lite till innan vi drog hem.
SÖNDAG - I söndags så var jag med Mollie, vi satt ute i solen och snackade massa, sen åt jag middag där, och sen hade Fanny bakat (som vanligt), muffins denna gång. Så jag,Mollie,Fanny och Emelie satt och spelade "Med andra ord" och drack kaffe och åt muffins. Sen spelade vi kort oxå, "tecknet". Sen hämtade pappa mig typ 00.40 :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0