Norge

Åkte till Norge i söndags, för att hälsa på min pojke som är där på hockeyläger. Bilade dit med hans mamma, han visste inte att jag var med för jag lurade han att jag inte fick åka för mina föräldrar. Så det blev en liten suprise för honom. haha :)
Nu har jag varit här i 2 dagar, på dagarna är han borta hela dagen för han tränar och så, enda gången man ser han på dagen är vid lunchen och middagen. Men jag och hans mamma badar och bastar och har det chill. Finns ju spa- anläggning och allt med typ 6 olika slags bastun, sen finns det hopptorn,en rutchkanna,klätterväg, bubbelpool och massa mer. Så jag har det rätt nice här. yeye!
Riktigt fint är det här i Norge oxå. Vi är i Skien.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0