söndag.

Åh idag är det så tråkigt väder, bara regn regn och regn hela tiden, typisk svensk sommar. Nu ser jag fan fram emot Ukraina, så man kan bli lite brun detta år...
Idag åkte Julle till Norge, där han ska vara i 2 hela veckor, sen ska han till Nyköping direkt efter, men jag och hans mamma kommer åka dit och hälsa på hoppas jag. Så åkter jag iväg till Ukraina oxå...så vi kommer inte träffas på jätte läääänge.. tårar rinner nerför mina kinder som regnet faller till marken. Nää kanske inte men jag kommer sakna den pojken mycket allafall.
Men idag har jag faktiskt jobbat på Biscotti, från kl 12.00 till 16.30. Är helt sluut nu fan, eller jag är typ rastlös?
Men ska börja jobba imorn hela veckan, från kl 10-16. Åh inge mer sova till 12-14.. Men jag tjänar ju pengar så skönt att man har nåt och göra när Julle ändå är borta, lite tajmat eller vaaaad?? :)
urtrist väder
liksom lagom liten pöl? Fast det blir ju grönt allafall.. haha

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0