BLANDAT

Solen börjar komma fram mer och snön börjar försvinna, våren är här! det enda negativa är det blir så jädrans mycket pölar överallt, läcker in i skorna, inget mys med det jö. :/
Såg en film idag, "the last kiss" och den var ju lite cp den filmen, JD från scrubs är med i den och Summer från O.C, bra skådespelare men dålig film.. slutet var liksom tråkigt, bara rakt igenom sådär, blankt.
Tråkig grej är att man har handelsprov på fredag, kanske borde slänga mig i väggen och öva lite, men ba kanske?
Bra grej är att det är praktik nästa vecka och så har vi det i en hel månad, så jävla najjs mannen!
Mysig grej är att jag nyss duschade med min birdie som jag älskar så djupt! ♥
tösen då, hon har en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0