Lördags 19 mars

I lördags så skulle jag vara med Jenni, eftersom hon har precis kommit hem från Thailand, hon och Sofie, men Sofie skulle vara med sin boy. har saknat de två massor allafall!
men allafall hon typ svara inte på telefonen eller nåt så efter att jag och min bror hade varit och köpt godis så gick jag till Jenni (hon bor ganska nära). då låg hon typ pch sov den ungen, det är ju rätt stor tidskillnad, kl var typ 21.00 när jag kom till henne och då är den 03.00 i thailandet. men hon var fan jätte brun, och hon hade tagit en tatuering den jäveln! skitfin :)
men hon fick tydligen inte gå nånstans och inte släppa in nån heller för sin mami, jag som ville umgås :(
så hon följde mig halvvägs hem, sen så när jag kom hem så kollade jag film med brorsan istället. vi såg på "and soon the darkness". det skulle typ föreställa en skräckfilm fast det var typ inte det, men vet inte rikigt vad jag tyckte om den filmen, sett bättre, men den funkade ju. det är det bästa sättet jag kan uttrycka mig på :)
jag och jenni.
juste Jenni är jättelik flickan i  filmen "sisters keeper"
flickan i sisters keeper

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0