Lördags

Åkte till Jacobsberg, mötte upp Ronja och Joel där och så åkte vi till en kille i stan som hette Dennis, och krökade lite med han och hans 2 kompisar, körde ölspelet och snackade. sen kom det massa brudar, typ 5 st, dom var faktiskt trevliga. haha en rolig grej som hände var att jag och Ronja gick ut och skulle ta en promenad och då så köpte vi även korv i korvkiosken, han som jobbade var fett skojig, han sa att mina ringar var fina oxå!
men allafall och då var det 2 andra killar i 18 års åldern som oxå skulle köpa nåt, så jag och Ronja började prata med dom och så ringde Joel och så sa vi att vi hade träffat på 2 killar och frågade om dom kunde komma, då sa han låt dom komma upp och så lät vi dom komma upp, och då får vi värsta utskällningen om att vi är respektlösa och grejer, haha vafan?! inte av han som bodde där, utan av hans kompis..han var fett dryg kan jag säga. inte just för utskällningen utan överhuvudtaget, han kanske inte va seriös varje gång han la en dryg kommentar (vilket var så fort han öppna munnen) men ändå drygt beteende...
det var det, sen åkte jag och Ronja och Joakim hem till han, kröka lite til och kollade roliga youtube klipp, sen drog jag därifrån, och då var kl typ 05.00. och bussen höll på och missa mig, om inte jag hade viftat med armen..
såhär såg jag ut då, och där e ringarna jag hade, haha.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0