måndag

Idag var det en ovanligt rolig och trevlig måndag, ingen sån där skolångest eller så som man har annars.
kom försent med typ 20 min, men inte fick jag skit för det för lärarn var fan inte ens där, vikare i matte så han trodde inte skulle ha nån lektion idag. (vi byter schema varje vecka), så det var nice. sen så flöt resten av dagen ba på, på lunchrasten så kollade vi halva filmen "are we done yet", sen så fikade vi sista lektionen och allt, bullar och kaffe så det var gött! sen så var jag med Espri och Mollie efter skolan, hemma hos Espri. hon ska få ett syskon! hon fick typ reda på't nu och barnet kommer om typ 2 månader bara :O men fett kul för henne ju!!
hon vill ha en lillebror för det är det enda syskonet hon inte har ;)
Mollie och Espri, fina vänner det!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0