pappas dag

I fredags när pappa fyllde år så mötte jag upp föräldrarna i centrum direkt efter jag hade slutat, så köpte vi tårta och så, köpte semla oxå! inte ätit på år och dar så tyckte det var dags medans det ändå fanns till salu i butiken.
sen så åt vi middag, sen tårta och då öppna han presenterna, av mig fick han ju minikortlek och litet ölglas/shotglas.
av syrran fick han en bok om erotisk massage. så det var kul.
Sen kollade jag och syrran på "black Swan" och jag kan bara säga en sak, koll inte på den! Den hade knappt en handling, det bara hände saker hit och dit, sämsta! ångrar att jag spenderade mina levnadstimmar på att kolla på den där skiten..så dålig var den, jag överdriver inte. det är det värsta...:O
tårtan,(p.s den är inte lika god som den ser ut)
när vi sjunger för han
pappa blåser ut ljuset.
han skär upp första biten
han  öppnar första presenten från mig
hans reaktion när han ser vad det är, (minikorten)
hans reaktion när han ser vad det är i andra presenten han fick av mig (ölglaset)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0