tisdag 8 mars

Idag åkte jag till Täby med Madde, för jag skulle köpa presenter till Ronja, syrran och pappa. det var liksom lite brådis eftersom syrran fyller på torsdag, Ronja på fredag, sen pappa om en vecka. :)
kan nog lägga upp bilder på vad jag köpte eftersom ingen av dom läser min blogg.
köpte även en ring till mig själv, var ju tvungen, kostade bara 50 :- på lindex, värsta kapet ju! kan man inte missa för ens 5 öre :O
På tåget hem träffa jag Janine, Hampus satt på tåget oxå. men så jag och Janine satt och snacka om allt och inget, trevlig och fin brud det där! sen när jag kom hem så fick jag hörlurar av pappsen, så snel hest han e, sen en snel farfar som gav oss 10 000 kr (i handen) som vi ska dela på, aldrig sett så jävla mycket handpennig för helt sjukt äre jö,fina släktingar man har då!! :D
Idag kom även en viss person hem från Afrika,vill ni veta en sak? jag tycker den personen är fin ;)
syrran
till pappa, mini kort och ett shotglas
som liknar ett ölglas
ja mini var ordet
en till syrran, en till vännen
ser ni vilket kap jag hittade?!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0