wonderful day!

den här dagen har fan vart så himla bra! förutom min 2 h försening så har den vart grym tycker jag.
Det kom en kund dit som var från Ryssland och då sa Sami att jag var från Ukraina , så vi började snacka med varann på ryska. Det var lite kul. Sen kom det en tjej som var spansk och kunde ingen svenska eller engelska så då fick jag säga till henne eftersom jag kan lite spanska för jag lärde mig det i grundskolan. Så det vart mycket språk idag. Men sen kl 2 när jag skulle äta lunch så kom min mamma som värsta överraskningen.  Då blev jag glad kan jag säga dig. Så köpte hon en cheesecake och så bjöd vi på latte. Så åt jag min lunch (lasagne) och pratade med henne och hade det trevligt. Sen så väntade hon på mig den sista halvtimmen. Då precis när jag skulle gå så träffar jag min förra engelska lärare jag hade i grundskolan, så jag hälsade på henne och bytte några ord. Så det var kul och träffa henne också. Sen gick jag och mamma och så köpte vi oss en varsin ring. min var riktigt fin,äkta silver med en grön sten!
sen när jag kom hem så rotade mamma igenom saker hon inte ville ha, så fick en till ring och 1 par lila örhängen. så de var nice!  sen så har jag tagit massa bilder oxå. härlig dag helt enkelt!! :D
ringarna jag fick. den gröna köpte hon. älskart! =)
de lila örhängena jag fick, förövrigt är grön och lila mina favoritfärger.
så sminkade jag mig litegranna.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0