7-8 maj

LÖRDAG - Städade hela dagen, på kvällen hämtade Linda och Jakob upp mig och så åkte vi hem till Julle. Där spelade vi "med andra ord" och käkade choklad och drack läsk. Sen drog vi till Axel där massa tyskar utbytesstudenter var, men det var kul. Vi dansade till Macarena och Las Ketchup och så.
SÖNDAG - Idag har jag varit och shoppat med min familj, förutom syrran. Jag fick med mig 2 klänningar,1 par trosor,en skjorta,läppglans och mascara. Allt från H&M. Sen åt vi på Burger King och dom som jobbade där var tydligen ryssar så vi snackade med dom på ryska. hehe. Sen har jag kollat på Gossip Girl och Fenomen. läskigt eftersom den första deltagaren försvann.. han kom aldrig tillbaka heller..
jeansklänning 299 kr
199 kr
Mascara 49 kr,läppglans 10 kr,trosor 69 kr.
Röd blus 69 kr.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0