gotta get down on friday

ojoj redan fredag, denna vecka har rusat på ruskigt fort ju. skönt.
Igår så sminkade jag Julle,han skulle på skiva och det var rocktema,så då fick jag ansvaret där att göra han lite eller aa ganska rockig, tycker jag lyckades allafall. Sen idag fick vi tillbaka våra matteprov och gissa vad? jag fick G+
Det trodde jag fan inte men jag är fett stolt över mig själv just nu för det. Jag var typ en av de få som faktiskt fick G och då är jag ärlig. liksom funktionslära? vafan är det? Jag antar att det lönade sig att plugga dom där 2 dagarna innan provet. Tack Jullis för hjälpen!
Ikväll ska jag typ dra till stan och fika med Jenna och Janne och efter det ska vi till Felipe.
HA EN FORTSATT TREVLIG KVÄLL FÖR DET SKA JAG HA,PUSS!
GLÄDJEHOPP!
Julle the rocker

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0