hehe ojdå

Nu var det måndag igen, vaknade typ kl 12.00 så då var det för sent och komma till skolan :/
Men sånt som händer, speciellt när man är i den perioden på månaden, blir så jävla trött då, fast är alltid trött, men blir extra trött - asso extremt!
Men så jag valde att dra hem till Julle, så han och hans bror kom och hämta mig och vad gjorde vi för nåt? hm.. vi bakade kladdkaka, men vi råkade bränna smöret, hehe så smeten smakade typ knäck med kakao. sen solade vi lite på hans studsmatta, vi hann aldrig smaka kakan innan vi var tvugna att åka till tuna, för han skulle träna. Jag var så vimsig när vi skulle dra, först höll jag på och glömma mobilen, sen jackan.. hur fan kan man vara på väg och glömma det liksom? Men sen glömde jag kameran där ändå.. typiskt.
Så jag träffade Sofie och så gick vi till centrum och så köpte hon sin choklad, när vi går ut ur affären ser vi Jenni och Evelina, och Jenni har Frida (en hund) i en vagn! så gulligt. Lilla Fridis är lite gammal, så det är därför.
Men så vi satt vid vår skola och chillade ett tag och snackade massa. det var mys.
Nu har jag ätit middag och ska göra klart en engelska uppgift. Imorn äre orientering, tagga, haha eller???
slänger in en bild på mig och Evelina. det får duga :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0