ibland orkar man inge mer...

Jag har (som nog många andra) tänkt på vad fan är meningen med livet egentligen?
Men jag har nog tänkt på det mer än jag borde på senaste, tänkr på allt negativt istället för det bra..
kan någon snälla förklara för mig varför i helvete jag lever,av vilken anledning? För jag kan tycka att det känns jävligt onödigt ibland, typ om jag bara ska leva för att leva så äre typ onödigt, men om jag vet att jag ska typ rädda världen (vilket är ty 0,01 % chans att jag gör) då finns det ju en mening med att leva liksom. men annars då???
Eller vafan lever man för, man växer upp,går i skolan i typ hundra år,sen ska man jobba resten av livet, få barn och familj och  sen går man i pension när man är typ 65 år, och då är man typ för gammal för och gå loss och leva livet ändå. så vad fan är poängen? man undrar ju.......
Typ såna tankar har jag haft i mitt huvud. Men sen så har jag ju glömt allt det positiva, liksom om jag bara väljer döden istället för livet. ja då förstör jag för så många och det vill jag inte. Så självisk är jag faktiskt inte, så ni som läser detta kan vara lugna. tyck jag är knäpp,gör det. Men jag är bara ärlig. Älskar er otroligt mycket och skulle inte vilja lämna er ♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0