Julius Fulius

Ni vet Julle jag brukar vara med? allafall hans fullständiga namn är Olli julius William Toivola och nu ska jag berätta lite om honom och hans fritidsintressen. Han tycker om att spela hockey och har gjort det sen han var 4 år. En till sak han gillar är hästar, han har ett stall med 3 hästar, de heter Mandela, Nelson och Lakrits. fråga mig inte varför...
Men så han brukar rida på dom typ 3 gånger om dagen. Ibland skolkar han från skolan för att han måste ta hand om sina hästar. Han skriver även låtar, men ingen vet om det för han tycker det är pinsamt. :) btw han är från Finland?! ehm say whuuuut? satana perkele!
Julle och Mandela
Julle och Nelson 
olli william
julius.toivola

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0