lagom bra torsdag

åhh det har hänt så mycket idag så jag vet inte vart jag ska börja!!
Okej vaknade och fixade mig, sen kom Julle förbi och lämnade min laddare som jag hade glömt hos han för typ en vecka sen. Sååå typiskt mig att jag inte hämtade den när jag ändå var där igår haha!
Men allafall sen käkade jag frukost,drog in till täby och gick på ett tandläkarbesök. Efter det drog jag till skolan och hade mattelektion, som även var vår enda lektion för dagen, så det var inte så många där direkt. Men sen skulle jag till ungdomen och då följde Madde och Jossan med, så snälla dom är! Men det gick bra.
Efter det drog jag hem och åt lite snabbt sen åkte jag och Espri in till stan och där mötte vi upp Evelina och Lisse och nu ska jag förklara vad vi gjorde där, jo det är en pojkgrupp som heter Onedirection som är kända i typ England och de är här nu och spelar in ett album. så vi stod utanför deras studio med massa andra brudar och väntade på att de skulle komma ut så vi kunde träffa dom. Och ja, eftersom vi satt där från ca 15.30-20.30 så fick vi ju se dem ett par gånger, tog några bilder med min kamera, fast sen dog min kamera.. :( ¨
kramade alla fall Louis och Harry och fick en autograf på handen av Harry hihihi. åh dom är så söta,gosh!!
juste vi käkade på donken oxå och sen så garvade vi typ hela vägen hem när vi satt på tåget. så kul hade vi utan tvekan!
de 5 hunkarna
här går de ut från sin studio
så fick man ta lite bilder på dem.
Espri och Zayn, min babe.
Harry ber oss backa, vakten langar onda blicken.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0