Lördagsmys

I lördags var jag med Julle hela dagen, vi solade sen gick vi och matade hästarna igen, iförd i mina pyjamas shorts och bikini överdel. Sen bastade vi och duschade, käkade grillat och sen kollade vi alla på eurovision. Azerbajan vann.. men Sverige och Ukraina kom inte på några dåliga platser, Sverige 3a och Ukraina 4a. så dom slipper ju kvala nästa år. Tycker det är jävligt konstigt av Tyskland att Lena skulle uppträdda i år igen efter att hon vunnit, eller i för sig spelar det säkert ingen roll eftersom ett land vinner aldrig 2 år i rad ändå.. haha.
grönska
mata hästen
och så hoppar jag
haha älskar denna bild, hästen ba kollar och väntar på att få sitt gräs.
och så fick han sitt gräs tillslut

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0