Misslyckad dag igår.

Bra start på helgen eller? inte för mig..
Allt gick bara fel hela jävla dagen.  Hade musik på morgonen och då skulle jag uppträda, skulle gjort det ett halvår sen men det blev som det blev. Så jag gjorde det nu istället, då skulle jag sjunga helt själv inför läraren.. snacka om jag tyckte det typ var lite pinsamt. åh gud som jag nojjade, läraren tröttnade fan. Men tillslut gjorde jag det, sjöng Justin Bieber-Pray, självklart med bakrundsmusiken.
Efter den lektionen hade vi handel, då skulle vi redovisa en uppgift vi skulle gjort, men tror ni nån hade gjort uppgiften eller? haha nääää. Så alla typ improviserade, så vi fick lyssna på oförberedda redovisningar den lektionen.
Sen slutade vi för dagen,det var ju skönt allafall!

Drog hem och åt lite nudlar sen drog jag till centrum och mötte Espri,Pillo och Eve, vi drog in till stan för att hoppas på att träffa 1 direction, men de var inte i studion idag så det var en STOR besvikelse. Då åkte Pillo hem.

Vi andra drog till H&M, Espri köpte en tröja och jag fick med mig 2 nagellack för 10 kr. värsta fyndet ju!

Sen drog även vi hem, så hoppade Jenni och Sofie på vid Tibble. Så då fick man sällskap hem av Sofie. Fst vi var tvugna att springa för hon hade bråttom. kom hem och käka middag, fixade mig. Sen skulle jag och Jossan med Victor,Joel och Jonny till typ Riala och skulle grilla och så. Men vi kom ju typ fram halv 12 för vi inte hittade dit vi skulle. Alla är smått irriterade för det. Så då bestämde vi oss för att åka till vallentuna igen. Då ser vi en rävunge springa ut på vägen så victor tvärbromsar,det var fan nära att han körde över den. Då ser vi typ 2 till rävungar komma ut från skogen, åh vårt humör vändes på några sekunder och de små söta rävarna gjorde hela resan värd. jag skojar inte! Åker till ormsta och då bestämmer sig grabbarna för att dra hem till sig i upplands Väsby och kröka. Ja men lite smart och komma på det då? Så jag drog hem istället.

D

De 2 nagellacken jag fick för 10 kr

 


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0