oboy länge sen

haha har inte skrivit nåt på hela helgen, konstigt eller? nä kanske inte för det var ju fan valborg. :)
tänkte berätta då lite kort vad jag gjorde då, hehe. i fredags så mötte jag upp Mollie och Carro och så gick vi till Joel där Ronja,Lennart,Felipe,Janne,Madde,Sally och Ashley var. sen stack typ alla så då var det bara jag,Ronja och grabbarna kvar. så då drog vi hem till Felipe och juste då mötte jag upp Julle så fick han följa med oxå. så var vi där en stund men polisen kom och klagade så vi drog rätt tidigt, kl var typ 01.00.
Sen på lördag då var jag med Julle hela dagen, åkte hem till middagen, så fixade jag mig och så gick jag,Janne och Amanda till Alex, där Julle var.  och typiskt mig så spiller jag dricka över hela mina byxor så jag fick låna byxor av Alex medans byxorna torktumlades, tur att han hade en sån, annars hade det vart jobbigt...
Senare drov vi till Armina, där var typ halva Vallentuna, men det var lagom kul.
i söndags så var jag hos Julle för han skulle hjälpa mig med matten, ska dit idag igen, har nämligen prov imorn i funktionslära och det är typ det svåraste  :/ nu ska jag duscha, puss
jag och Ronja
Ronja och Lennart
Janne hitta en fin möbel
Julle,Christoffer och Adam
Christoffer,jag och Julle

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0