Mysig Onsdag

åh onsdag var en riktigt mysdag! Vill tillbaka till den fan,världens bästaste lill-lördag!
Den första lektionen var svenska, sen så skulle vi ha ifo & layout men vi fick typ sluta så jag,Madde och Sabina drog till täby centrum, och jag fick med mig ett par fina saker för min matersättning från praktiken,som var 750 kr. hehe.
fick med mig jeans,ring,örhängen,armband + 3 berlocker,4 nagellack och jätte många tofsar. Så åt vi på mcdonalds oxå, och vädret var ju jättefint oxå.
Sen drog jag till Julle och vi bakade tårta och sen gick vi ut på promenad och då såg vi hästar så då matade vi dom med gräs,sen började 2 hästar dampa på varann,dom typ gned rövarna mot varann och skrek, då blev vi rädda och gick därifrån. Sen åt vi middag,det var grillat,skitgott! Så kollade på hockeyn med hans familj, och Sverige vann mot Tyskland med 5-3. :)
halv 12 åkte jag hem.
fina tårtan vi bakade.
tofsarna och nagellacken, BIKBOK 97 kr sammanlagt.
ring från Indiska, 129 kr.
armband,3 berlocker,örhängen. ur&penn 129 kr.
Jeans från H&M 99 kr.
mobilsmycke från accessorize 37 kr. Frodo är hans namn.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0