03.40

Har nyss kollat klart på Fight Club. Fucking amazing film asso!
Egentligen var det en engelska läxa att vi skulle läsa en novell och skriva om den, och jag valde fight club. smart drag eftersom jag visste att den fanns på film. Är inte så snabb med att läsa, finner inte tiden till det heller, fann knappt tid till att kolla filmen, det är därför klockan är vad den är nu när jag sett klart den. Hur kan jag inte finna tid egentligen? Sanningen är den att tiden finns där, men den rinner hela tiden iväg från mig. Hade jag letat efter tillfällen hade jag funnit dem eller hur? Så det är det som är problemet, jag är inge bra på att leta.  Men det var anledningen till att jag är uppe just nu, för att jag såg Fight Club, och tur det för annars hade jag missat nåt.
Nu kan jag äntligen slumra sött. Ses snart igen, bye!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0